Ladies SGG

  • NUR KAFISAH BINTI MOHD NOOR (BC12110113)
  • SITI RADIAH BINTI JUSOH (BC12110159)
  • NORFARAHANUN BINTI MOHD DAUD ( BC12110108 )
  • RAMLAH BINTI MAT JUSOH (BC12110139)
  • SITI UMIRAH BINTI JUSOH@IBRAHIM (BC12110160)

Wednesday 18 December 2013

SAJAK CINTA ABADI



Aku selalu merindui kasih sayangmu,
Aku inginkan perhatian darimu,
Aku ingin kau selalu ada buatku,
Buat menemani jalan hidup yang berliku,
Aku tak mampu bersendirian tanpamu,
Tanpamu aku lemah,
Pimpinlah aku dalam menuju ke jalanmu,
Aku hanyalah manusia biasa,
Yang tak pernah lepas dari kekhilafan,
Ampunilah segala kesalahanku ini,
Aku ingin menjadi insan yang baik,
Alu ingin mendapat payung cintamu,
Engkau adalah cinta hakikiku,
Cinta abadi yang sentiasa kekal,
Aku memerlukan cinta darimu,
Engkau tempat aku mencurah kasih,
Wahai tuhanku yang satu,
Engkau adalah segala-galanya untukku,
Cintaku hanya untukmu,
Buat selama-lamanya.

HASIL KARYA : SITI RADIAH BT JUSOH (BC12110159)

No comments:

Post a Comment