Ladies SGG

  • NUR KAFISAH BINTI MOHD NOOR (BC12110113)
  • SITI RADIAH BINTI JUSOH (BC12110159)
  • NORFARAHANUN BINTI MOHD DAUD ( BC12110108 )
  • RAMLAH BINTI MAT JUSOH (BC12110139)
  • SITI UMIRAH BINTI JUSOH@IBRAHIM (BC12110160)

Friday 8 November 2013

Universiti Malaysia Sabah,8 november 2013.Suasana yang kurasakan kali ini boleh dikatakan agak hambar dengan tekanan asigment,masalah rumah,masalah stiker motor yang masih belum dapat-dapat lagi dan banyak lagi la masalah yang berlaku dalam kehidupan aku sehari-harian di sini.
Dalam masalah rumah ialah aku terpaksa,membasuh baju yang kadang-kadang boleh dibuat kedai dobi sahaja.Nak buat macam mana,aku terlalu sibuk dengan urusan-urusan yang lebih menuntut perhatian yang penuh dari aku.Aku terpaksa memikirkan asigment mana yang perlu aku buat terlebih dahulu kerana terlalu banyak yang perlu disiapkan dengan kadar segera.
Masalah stiker motor juga,memenigkan aku kerana sudah beberapa kali aku sudah ke kediaman pengetua angkasa untuk mendapatkan copnya.Namun apa yang aku dapat hanyalah berjumpa dengan aku kira sebagai pembantu rumah,atau sebagai anaknya aku pun tidak mempunyai kepastian tentang hal itu di ruma tersebut.Aku menjadi takut apabila hendak masuk ke universiti untuk pergi ke tempat yang dituju,aku harus menempuhi pegawai keselamatan dahulu.Namun dia melihat aku dengan pandangan yang menakutkan kerana aku tidak lagi mempunyai stiker motor.
Selain itu juga tidak termasuk masalah-masalah lain lagi yang melanda hidupku pada kebelakangan ini.Ini kerana masalah tersebut terpaksa aku tempuhi dengan tabah untuk mengharungi dugaan ini dengan tenang.

Aku juga berharap semua jrusan-urusan aku dapat diselesaikan dengan cara yang berhemah,selain itu juga aku harap masalah-masalah yang aku hadapi juga dapat aku tempuhi dengan sebaik mungkin kerana membuat sesuatu keputusan itu haruslah berdasarkan pemikiran yang positif.sekian terima kasih.
SITI UMIRAH BINTI JUSOH @ IBRAHIM (BC12110160)

No comments:

Post a Comment