Ladies SGG

  • NUR KAFISAH BINTI MOHD NOOR (BC12110113)
  • SITI RADIAH BINTI JUSOH (BC12110159)
  • NORFARAHANUN BINTI MOHD DAUD ( BC12110108 )
  • RAMLAH BINTI MAT JUSOH (BC12110139)
  • SITI UMIRAH BINTI JUSOH@IBRAHIM (BC12110160)

Friday 8 November 2013

Universiti Malaysia Sabah,12 oktober 2013.Suasana cuti sem yang kurasakan kali ini amat penat sekali kerana terpaksa bertungkus lumus dalam menyiapkan pelbagai asigment yang diberikan olep para pensyarah.Asigment yang boleh dikatakan amat banyak bilangannya iaitu lebih dari 10 asigment yang perlu disiapkan dengan kadar segera.Asigment ini juga memerlukan banyak kerahan tenaga fikiran dan pelbagai idea dalam menyiapkan satu asigment.
Aku juga harus menyiapkan asigment secepat mungkin dengan tempoh yang telah diberikan oleh pensyarah.Hari ini sahaja iaitu 8 oktober 2013 aku telah meghantar karya ku untuk dibukukan di kedai di KF.Aku terpaksa mengambil masa yang lama untuk menyiapkan sebuah buku kanak-kanak kerana terpaksa memikir dari idea yang datang dari kepala otak aku sendiri,selain perlu mempunyai kemahiran melukis gambar-gambar kartun yang boleh dikatakan amat mencabar minda aku sebagai seorang pelajar.
Selain itu juga,dalam cuti sem kali ini aku perlu menyiapkan beberapa lagi tugasan yang amat memenatkan.Ini tak termasuk bengkel yang perluaku hadiri.Bagi aku cuti sem kali ini tak ada peluang yang membenarkan aku untuk bersenang-lenang seperti semester-semester sebelumnya.Asigment yang berlambak menuntut agar aku sentiasa bersabar dan terima dengan tenag.
Pada aku,aku telah berbuat sedaya upaya untuk menyiapkan asigment ini,walaupun aku tidak pasti betul atau salah asigment yang telah aku buat tersebut.Aku juga berharap supaya aku dapat menyiapkan semua tugasan-tugasan yang telah diberikan kepada aku.Dan aku juga berharapa aku mampu lakukan yang terbaik untuk semester ini.

SITI UMIRAH BINTI JUSOH @ IBRAHIM (BC12110160)


No comments:

Post a Comment